31 January 2011

RAHSIA LELAKI DAN RAHSIA WANITA RAJAWALI


RAHSIA LELAKI RAJAWALI

Kandungan aktif:
Amber Cypress, Akar Cypress, Buah Pinang Tunggal, Sireh Hutan, Lahar Gunung Berapi, minyak Habatussauda dan Kristal Galian Holland

Fungsi dan Kebaikan:
Digunakan untuk merawat lemah tenaga batin dan mati pucuk. Membesar dan memanjangkan saiz zakar. Melambatkan ejakulasi agar tahan lebih lama. Memaksimumkan ereksi agar lebih tegang dan keras. Melancarkan peredaran darah ke bahagian yang tersumbat. Mengurangkan pembekuan darah. Membesarkan saluran diameter darah.

Cara Penggunaan
Ianya amat mudah digunakan. Bagi yang mengalami masalah mati pucuk, hendaklah sapu dan urut pada waktu pagi dari pangkal ke hadapan. Tuang dan urut sebaiknya hendaklah dibuat 1 jam sebelum bersetubuh. Bagi menjaga kesihatan, digalakkan mengurut sekurang-kurangnya 3 kali seminggu sebaik bangun dari tidur.

RAHSIA WANITA RAJAWALI

Kandungan aktif:
Amber Cypress, Akar Cypress, Daun Cypress, daun dan Bunga Gelang, buah dan bunga Cypress, Kristal Galian Holland, Zaffaron, Minyak Zaiton, Lahar Gunung Berapi dan daun Sireh Hutan.


Fungsi dan Kebaikan:

Amat berkesan digunakan untuk mengecutkan peranakan dan mengetatkan saluran faraj. Menghilangkan penyakit keputihan. Mengeringkan bendalir rahim. Mematikan kuman dan bakteria lembapan. Menghilangkan bau dan mengekalkan PH pada bahagian vagina. Melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan ketahanan apabila bersetubuh.

Cara Penggunaan:
Gunakan setiap kali mencuci faraj atau disembur ke tempat berkenaan pada bila-bila masa. Digalakkan dijadikan sebagai rutin harian. Sebagai persediaan untuk bersama; lapkan faraj sehingga kering. Picitkan cecair dijari secukupnya dan sapukan pada bahagian bibir luar vagina. Tak perlu dicuci selepas disapu pada faraj. Seelok-eloknya digunakan 1 jam sebelum bersama.

2 comments:

  1. Salam Tuan

    Bagaimana cara untuk mendapatkan produk ini dan berapa harganya.
    Terima kasih

    ReplyDelete